2011. október 1., szombat

Esik mocskosul az eső

Bentről nézve tulajdonképpen szép...

Ma esik, de az még semmi: az igazi gáz az, hogy fúj is. Már az feltűnt, hogy a macska nem akart kimenni a kertbe, ez nálunk egyértelműen a szörnyű időjárás félreérthetetlen bizonyítéka.
A nap előrehaladtával a szuperszónikus biciklitárolónk műanyag tetejét hullámosra verték a széllökések. Haza kellett rendelnem Einart a munkából, hogy rögzítse alaposabban, mert mindjárt elrepül.
Aztán elindultam tornára biciklivel, gondoltam, mit nekem egy kis rossz idő. A második háztömb védelmét elhagyva a nyílt utcán olyan széllökés taszított meg, hogy majdnem leestem a bringáról. Megadtam magam: visszafordultam az autóért. Tornán aztán meséltem Felise barátnőmnek, mekkora jóérzés is az, amikor az ember olyan pille könnyű, hogy biciklivel együtt elfújja a szél! (65 kg vagyok jelenleg, megmértem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése